سبک های تاتوی بدن قسمت اول

سبک های تاتوی بدن قسمت اول

   

  امریکایی سنتی

 

سبک آمریکایی سنتی:  یکی از شناخته شده ترین و قدیمی ترین سبک غربی ها است. در این سبک از طرح های دو بعدی با خط های ضخیم و رنگ های تند استفاده میشود.

از پر طرفدارترین این طرح ها میشود به  دریا، قلب، عقاب دزد،جمجمه، خرگوش و گل رز اشاره کرد . این سبک در سال ۱۹۳۰ میلادی توسط سیلر جری (Sailor Jerry) که اسم اصلی او نورمن کالینز (Norman Collins) و در اصل ژاپنی بوده با دیدگاه آمریکایی این سبک را متولد کرده است.

پرتره

سبک پرتره :(Portraiture) این سبک در واقع به واقع گرایی و طرحی از واقعیت میل میکند.اصولا طرح های این مدل براساس شخصیت های واقعی از نزدیکان یا افراد مشهور انتخاب میشود و چهره آن ها به صورت شبیه به واقعیت بر روی بدن طراحی میشود. این سبک با سبک واقع گرایی نیز تفاوت هایی دارد و در پیاده سازی طرح مورد نظر در مقایسه با طرح واقع گرایی متفاوت میباشد.

 

آبرنگی

      

سبک آبرنگ (WaterColor): این سبک یکی از رایج ترین و محبوب ترین طرح ها در سراسر جهان است. تمرکز اصلی در آن بر روی طراحی توسط یک قلم و رنگ های رقیق شده آبرنگی و رنگ ملایم پاشیده شده همانند تابلو های نقاشی آبرنگی  میباشد. بر اساس طرح زیبا و منحصر به فرد خود و به دلیل آنکه ظاهر و طرحش همان معنای لازم را میرساند در بین جوانان استفاده زیادی دارد. این سبک قدمت زیادی ندارد و جز سبک های مدرن محسوب میشود که پیدایش آن حدودا بین 5 تا 10 سال میباشد. این سبک همانطور که از اسم آن مشخص است با رنگ ها سرکار دارد و با ترکیب رنگ ها طرح های بسیار زیبایی خلق میکند البته سبک سیاه سفید این طرح نیز وجود دارد افراد میتوانند با ترکیب رنک ها، تاتوهای خارق االعاده و زیبا را به وجود آورند. این سبک به دلیل استفاده از رنگ های مختلف دقت زیادی می طلبد و پیاده سازی آن باید توسط یک تاتو آرتیست متخصص صورت گیرد تا نتیجه خوبی داشته باشد.

 

نظر خود را بیان کنید