سبک های تاتوی بدن قسمت دوم

سبک های تاتوی بدن قسمت دوم

 سبک قلم مو

سبک قلم مو (سیاه قلم) brush stroke : این سبک همان طور که از اسم آن مشخص است فقط از جوهر سیاه برای طراحی استفاده میکند و طرح های مورد استفاده در آن میتوانند شامل هر چیزی از جمله، طرح های تزئینی یا هندسی و یا باستانی باشند به دلیل وسیع بودن در این سبک دست تاتو آرتیست باز است تا هر سبک تخیلی و ابداعی را پیاده سازی کند و طرح های زیبا و شگفت انگیز خلق کند. 

امریکایی مدرن

آمریکایی مدرن (New School) جدیدترین سبک در میان انواع سبک ها و طرح های تاتو مدرسه جدید است که تفاوت های آن با مدرسه قدیم، رنگ های زنده تر و پر جنب و جوش تر و خطوط ضخیم در کادر است که در سال های ۱۹۷۰، ۱۹۸۰ و ۱۹۹۰ تکامل و رونق یافت. طرح ها در این نوع سبک اغلب کارتونی یا گرافیتی با طرح های شاد، شخصیت های روز، حیوانات با لباس های فانتزی و غیره هستند.

از دلایل محبوبیت این  سبک در آن دوران را میتوان علاقه مردم به سبک ها و شخصیت های کارتونی آن دوران تصور کرد. در هر صورت این طرح زیبایی و جذابیت خود را دارد و میتوان از آن را به عنوان یک تاتو شاد استفاده کرد.

سنتی مدرن

 

سبک تاتو سنتی مدرن (Neo Traditional): باتوجه به اسم، این سبک تکامل یافته سبک سنتی میباشد. در اصل این طرح تفاوت چندانی ندارد تنها تفاوت آن در این می باشد که طرح سنتی از طیف رنگی وسیع و نقش و نگار گسترده تری نسبت به مدرن استفاده میکند در عوض تاتو سنتی مدرن حالتی نزدیک به سبک سه بعدی دارد و با نورپردازی و استفاده از طرح های گل به جزئیات بیشتری میپردازد.

نظر خود را بیان کنید